Saturday, December 25, 2010

Kiss! Kiss!

Ok, tiada kaitan dengan tajuk. My name is Lynn, berumur .... dan masih belum berumah tangga. Multimedia student yang berasal dari Kuala Lumpur, Malaysia. I like music and I'm die hard fan The Clash and White Stripes. Owh yea, I hate Bieber.

I like to eat. Screw diet! Did you know this kuih nama 'cakoi'? I think I fall in love with it. I just cant imagine that kuih is sooo simple but mind blowing. Ok, I should stop exaggerating it.

Actually saya benci orang yang ada blogger. I mean before this. Sebabnya? sebab saya lagi selesa menulis dalam buku saya. Handy and I can write everywhere. Dalam semak, dalam jamban, semua boleh! Saya pernah nak buat blog but its so stressful. Need to add that, need to retouch this. But kali ni, saya dah nekad nak adakan juga satu blog. Tada!!!

So saya mengaku yang saya noob dalam blog's world. Who cares? Ok, continue retouch!

No comments:

Post a Comment